2012-04-11

...eller vad det nu heter, typ squasch, och då talar jag inte om det där gröna som man kan äta (ursäkta men parallellen var given, måste ju nämna att det finns en grönsak som heter samma som sporten) frågan är om grönsaken har givit namn åt sporten eller tvärtom? har de något gemensamt?

Squasch var i alla fall en av gårdagens aktiviteter. SÅ SJUKT KUL, att man inte spelat det innan!? Sen var jag ju inte jättebra men jag tänker att man inte kan vara bra första gången. Sofia däremot, hon ägde mig och alla andra. typ. Eller ah, Dogge var väl bäst, men han har ju fuskat & övat innan.





dagen avslutades i Kungälv med en rejält äcklig film.

här: snällaste bladet på hela filmen tror jag, annars
var det mycket andra blad det handlade om
(knivblad alltså) och blod och sånt.

ps. riktigt fin röd tröja som ligger där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar