2011-11-29


fikat nyttigt med en ren och fräsch Sofia.

vaknat kl. 05:00 och kämpat för att somna om.

BARA VARIT med Mikael, the one and only!

övervägt att klippa håret kort, minst 1000 + gånger.

börjat tycka om Rihanna, ännu mindre.

varit på min släkts egen terminal.

hittat världens goaste hängslebyxor för 40:-

övat på att blåsa stora bubblor - och failat!


jobbat och faktiskt varit på UNIVERSEUM.
(man riktigt ser förundran i deras nackar)

för att inte tala om hur V.I.P jag var på en konsert i Domkyrkan.
tack Doggelidoggidogg (oändliga möjligheter till smeknamn)

1 kommentar:

  1. på tiden!
    jobbar du på dagis nuförtiden?
    jag funderar också på att klippa axelkort, hare sådär fluffigt och fint haha.
    jag saknar svensk metro och alla notiser som jag förstår.
    trodde aldrig jag skulle säga det, men jag saknar domkyrkan (..!), och julkonserter...
    varför är du aldrig inne på skype?
    Puss!

    SvaraRadera